Que trist!

12 January, 2010

El conseller Joan Saura ha anat «pagant» les entitats pròximes a ICV, el seu partit. Carod Rovira, per si no tenia prou amb l’afer de les ambaixades, també ha fet el mateix amb col·lectius pròxims a Esquerra. Governar és ara subvencionar «la seva claca», les persones que defensen a capa i espasa el seu amo.

Creient-se que estan en campanya permanent han acabat confonent la democràcia amb la manipulació, la reflexió amb la doctrina i el govern amb el poder. Obliden que són els ciutadans amb les seves il·lusions els que els van portar al Govern. O si es vol, obliden que van ser els ciutadans els que desil·lusionats van treure CiU del govern després de 23 anys.

Moltes d’aquelles persones tampoc no conserven ara ni la més mínima esperança en un govern tripartit. De fet, abjuren de qualsevol cosa que s’assembli a un govern d’esquerres després de veure que, excepte algunes lleis excepcionals, el pas de PSC, ICV i ERC per la Generalitat podria quedar en una simple anècdota de 8 anys. Al primer govern d’entesa de les esquerres, la dreta d’aquest país el va batejar com el «trist-partit».

Vist amb el temps, no era un insult; era un auguri.

Publicada a Diari de Girona el 11/01/2009

Share and Enjoy:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Technorati
  • del.icio.us
  • Tumblr
  • RSS
  • Meneame
  • Bitacoras.com
  • Google Bookmarks
  • MySpace
  • Netvibes
  • Print
  • Wikio

Etiquetes: , , , , , , , ,
Classificat com Columna d'opinió, Vos convide a reflexionar | Comentaris (2)

2 Respostes a “Que trist!”

  1. David Muñoz dice:

    Aquesta nit estic encara tractant d’entendre la proposta (despropòsit?) de l’ajuntament de Vic. Em sembla molt encertat el toc d’atenció que as amb aquesta entrada. Seguint la dita castellana: “los melones en el camino se los ponen ellos solos”. Amb tantes coses que ens queden per fer!

  2. jbadenes dice:

    Dons, hi ha qui no ho vol veure…

Deixeu un comentari